Stichting Veul Diech Good Hart voor Zuid-Limburg

Hart voor Zuid-Limburg

Wereld Armoededag 17 oktober 2019

Op 17 oktober 2019 vindt er een mooie samenwerking plaats tussen de vrijwilligers van Sociaal Restaurant Vorkje Prikken uit Maastricht, Stichting Veul Diech Good en The Masters Home & Wijkhuis.

Wij kunnen 68 mensen een gratis 3 gangen lunch aanbieden en 68 mensen een 3 gangen diner en vol=vol!

Hiervoor kunt u zich opgeven door onderstaand formulier volledig in te vullen.  U kunt zich ook opgeven via  https://www.vorkjeprikken.com/reserveren-en-locatie.html

De locatie voor de lunch en het diner is bij Sociaal Restaurant Vorkje Prikken te Maastricht

Locatie:

The Masters Home & Wijkhuis

Hoogfrankrijk 27 te Maastricht

Belangrijke informatie om gebruik te kunnen maken van de gratis maaltijd:

Het is belangrijk om aan te geven op basis van welke indicatie u recht heeft op een gratis maaltijd dit dient aangetoond te worden bij binnenkomst. Dit kan zijn:

1. Een voedselbank pas, van welke voedselbank dan ook;

2. Een bewijs van schuldsanering;

3. Een bewijs dat uw inkomen onder de € 1025,= is.

Geeft u a.u.b. op het reserveringsformulier bij opmerkingen aan of u vegetarisch bent, een allergie heeft of andere dieetwensen hebt. Dan kunnen wij daar rekening mee houden. U kunt reserveren tot en met maandag 14 oktober 2019.

Omdat wij graag willen weten of u voor de lunch of het diner komt, verzoeken wij u voor de lunch het vinkje aan te zetten bij lunch en bij diner het vinkje aan te zetten bij diner.

Indien u op verzenden heeft gedrukt ziet u: hartelijke dank voor uw reservering.

Bij verhindering gelieve u ons te bellen op het nummer: 06-37527575

E-mailen